Re: Automatické spuštění ipchains

Vladimír Volčko volcko na spoje.sous.cz
Pondělí Srpen 27 09:21:11 CEST 2001

... a co takhle napsat ty prikazy rucne pak spustit ipchains save. A
zajistit aby se spustel skript ipchains pri bootu?

   Dobry den, mam tento problem: nemohu automaticky spustit po startu
ipchains příkazy na maskaradu, firewall a squid v RH 7.0. Jelikoz je to ma
prvni instalace linuxu mozna jsem udelal nekde chybu. Na zacatek zduraznuji,
ze pokud prikazy napisu po prihlaseni do systemu vse funguje jak ma. Jak
jsem tedy postupoval: vytvoril jsem soubor "net" se vsemi potrebnymi prikazy
( na stroji s win98 :-)), tento soubor jsem pomoci MC (souborovy manazer
linux) presunul do adresare /etc/rc.d, do souboru /etc/rc.d/rc.local jsem
pridal radek:"sh /etc/rc.d/net" (zkousel jsem to i bez sh), pote jsem
restartoval pocitac. Vysledek? Musim rici, ze neco se delo, co to nevim,
hlaseni probehlo moc rychle pres obrazovku. Po prihlaseni Squid bezel, ale
ipchains prikazy nebyly provedeny (kontrola ipchains -nL a net jednoduse
nejel)
Poradi mi nekdo? Predem dekuji za odpoved
Zbynek Aldorf
P.S. Editovat v linuxu umim jenom pomoci mc