Win4Lin

Stanislav RUSMAN stanislav.rusman na seznam.cz
Pondělí Prosinec 3 21:45:18 CET 2001

Zdravim
zakoupil jsem na invexu demo za 90 kacek (3.0) funguje 14 dni, nainstaloval
jsme tam win98 asi za 15min, na stejne masine jako cistou instalaci i s
instalaci potrebnych ovladacu mi to veme tak 1.5 hodiny. naprosto bez
problemu mi tam fungovali vsechny aplikace ktere standardne pouzivam a
nevyzaduji direktx
internetexplorer, wincmd, office XP, atd.
nezaznamenal jsem zadne vytuhnuti navic tak rychle instalovat a spousten winy
jsem jeste nevidel
jedine co jsem nerozchodil bylo kolecko na me GeniusNetScroll.

standa