PHP & Apache

Jan Pecenka xpecenka na aisa.fi.muni.cz
Pondělí Prosinec 17 11:16:09 CET 2001

Dobry den, potreboval bych poradit. Nainstaloval jsem Apache z balicku v
RedHat 7.1. PHP jsem stahnul z web ve verzi 3.0.18 a nainsatoval. Vsechno
probehlo v poradku, splnil jsem vse, co se po mne chtelo v readme a
NIC. PHP ocividne nic neinterpretuje, protoze v prohlizeci se mi stale
ukazuje jen zdroj toho dokumentu. V ruznych FAQs jsem nasel jen opakovani
toho co jsem udelal. (uz asi 10x). Navic jsem to stejne provedl na
pocitaci asi o 50 metru dal a tam vse funguje tak jak ma (rozdil je v tom,
ze na nej jsem uplne nacisto nainstaloval 7.1 a hned toho apache a php).

Nevite nekdo cim to je? Prosim.
Jan Pecenka