Neuspesna instalace

Zdenek Kral zdenek.kral na iol.cz
Pátek Prosinec 28 21:43:59 CET 2001

> Tipuji to na posledni soubor na CD. Co je to za mechaniku? Zkuste jinou,
> s linearnim prevodnikem rychlosti.

Jedna se o Plextor 24/10/40A.Potiz je pouze s ceskou
mutaci, protoze US verzi jsem nainstaloval bez problemu,
a pak jsem provedl pocesteni.Ale myslim si, ze to neni korektni vuci
normalnimu zakaznikovy, ktery si orecte
pekne povidani na obalu a pak si to koupi( a pak se
jenom divi).Ja to taky dostal jako darek, ale co ten,kdo
vidi RH Cz poprve a vklada do toho svou duveru.
To mi prave umerne k cene nabizeneho produktu prijde
znacne nefer a myslim si,ze to znacne znehodnocuje image
Linuxu na ceskem trhu.

S pozdravem    Zdenek           zdenek.kral na iol.cz