Nabídka práce - jednorázová - instalace Oracle

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Čtvrtek Únor 1 11:44:55 CET 2001

> Od:     "Jan Kováø" <webmaster na novibra.cz>@ern.kit.vslib.cz 01.02.2001
10:25:24

> Dobrý den.
> Najde se nìkdo, kdo by byl schopen nainstalovat Oracle na Linux Redhat 7
> jadrem 2.2.16-22? Verzi Oracle nechám na nìm. Mù¾u zajistit sta¾ení oprav
> Linuxu, které bude potøebovat, ale ve¹keré akce pøedinstalaèní a
instalaèní
> bude muset provést sám. Místo instalace: Boskovice - okres Blansko (asi
40km
> od Brna)
> Oracle mi sdìlil, ¾e oficiálnì nepodporuje Linux Redhat 7, tak¾e bych rád
> nìkoho, kdo to skuteènì dìlal a uspìl.
> Cena dle dohody.

Nazdar TNX!
Ja jsem pouze prekladal kernel 2.2.17 pro Oracle. Vrele Ti doporucuji si
napred stahnout veskere Oracle_HOWTO
napr. tady
http://www.linux.org/docs/ldp/howto/HOWTO-INDEX/howtos.html
budes muset upravit zdrojaky kernelu asi na dvou mistech. Vlastni instalaci
Oraclu jsem bohuzel nedelal.

Zdravi Gandalf