LILO

Úterý Únor 13 11:43:46 CET 2001

On Tue, 13 Feb 2001 trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote:

> Mám následující problém s LILO.Při startu naběhne korektně,ale pokud
> se odhlásím a systém restartuji tak LILO nenaběhne.Počítač se tváří
> jako by na něco čekal,žádná chybová hláška nic.Pomůže pouze vypnutí
> počítače.Po opětovném zapnutí je zaše vše O.K.Napadá vás něco?S díky

A jak ten pocita vypinate? Pomoci CTRL+ALT+DEL? Jak mam rozumet tomu, ze
neni nic videt? To jako zcerna obrazovka a pocitac usne nebo tam zustane
nejaka hlaska? Co presne se stane - je napr. videt pocitani pameti (POST
testy BIOSu)? Kdy presne "to chcipne" a jaka je posloupnost viditelnych
akci?

Myslim, ze problem bude s APM. Zkuste pri startu napsat do promptu lila:

linux apm=off