LILO

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Úterý Únor 13 12:26:18 CET 2001

Takže apm vypnuto v linuxu i biosu,jádro z distribuce RH 7.0 CZ ,disk 1
,deska ASUS

trnkar1.ete na mail.cez.cz píše:

> Omlouvám se - přístě budu konkrétnější.LILO je v master bootu - na disku
> Win 98 + Linux RH 7.0 CZ .LILO startuje v grafickém módu - zatím jsem se
ho
> nezkoušel zbavit.Jo zapoměl jsem - při restartu z Win se LILO chová
> korektně (Donutil jsem manželku winy asi 10x restartnout a vždy O.K.Tak
> fakt už nevím.
     Jasně. Jak je to tedy s těmi měkkými a tvrdými resety? Jak máte
nastaveno apm v biosu, je aktivní v linuxu? Jaké používáte jádro?
Kolik máte disků, jak jsou v biosu označeny? Tohle jsou pro tento problém
konkrétní informace. Pošlete do konference, víc hlav víc ví.

--

--Zdeněk Pytela