Re: problém s instalací RH 7.0

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Únor 13 19:14:54 CET 2001

On Tue, 13 Feb 2001, Vaclav Kulstejn wrote:

> Ja myslim, ze by se pocitac rozebirat nemusel. V setupu radice
> HPT370 nastavite Ultra DMA 33/66 a na IBM disku take.
> IBM ma na webu program pro softwarove prepnuti jejich disku do jineho modu.

Tohle rozhodne nepomuze. Nejde o to, ze by Linux nemusel komunikovat na
ATA 100, ale o to, ze ten disk je pripojen na extra radici, ktery neni
EIDE, takze pro nej nejsou ovladace v standardnim jadre. Uplne stejne
dopadnete, kdyz na to budete instalovat Windows 2000, opet musite pouzit
support disketu dodanou vyrobcem.
Potiz je, ze pro Linux ji vyrobce nedodava, takze si ji musite udelat sam,
coz je pro zacatecnika bohuzel skutecne velky problem. Ale pokud rh7.1 uz
ovladace obsahuje, bude lepsi pouzit jeho betu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.