cesky tisk z netscape na HP Laserjet 6L

Petr Vacha petr.vacha na pvt.cz
Úterý Únor 20 13:36:05 CET 2001

Vladimir Volcko wrote:
> Lze nejakym zpusobem docilit ceskeho tisku z netscape na tiskarne viz.
> subjekt.?
> Tiskarnu jsem nastavil pomoci printool ... pocesteni jsem provedl podle
> czech-howto, ale
> porad nic :-( ... zapomel sem na neco?

Dobry den.
Ze serveru http://www.cestina.cz/ jsem si stahnul script "csprint" pomoci nehoz
Netscape tiskne cesky. Aplikace scriptu je jednoducha. V policku pro nastaveni
tiskarny Netscapu (File -> Print) staci zadat cestu ke scriptu a pres rouru
parametry lpr.
Napr.  /usr/local/etc/csprint|lpr -P hplj4050
Skript na pozadani zaslu mailem.

--
S pozdravem Petr Vacha

Petr Vacha                Phone: +420 66 7116534
PVT a.s., o.z.Jihlava   Fax.:    +420 66 7116543
Brnenska 71              E-mail: petr.vacha na pvt.cz
Jihlava
586 01                     http://www.linux.cz
Czech Republic
http://www.pvt.cz