kernel

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Únor 20 18:40:52 CET 2001

On Tue, 20 Feb 2001, Martin Beran wrote:

> Dobry den,
>
> mel bych jeden dotaz tykajici se jadra. Nainstaloval jsem RedHat 7.0. V
> adresari /usr/src/linux/ mam zdrojove kody, ktere se nainstalovaly behem
> instalace.
> Chci doplnit do jadra ovladac pro radio kartu Gemtek, ale zachovat puvodni
> nastaveni jadra.
> Vynecham-li pred 'make menuconfig' prikaz 'make mrproper', nacte se mi
> puvodni konfigurace?

Já mám pro překlad tento soubor:

#!/bin/bash
# vymazani
make clean

# vyber - menu
make menuconfig

# zavislosti
make dep

# vlastni preklad jadra
make bzImage

# preklad modulu
make modules

# instalace modulu
make modules_install

# instalace jadra zde upravit podle vlastniho
cp -f ./System.map /boot/System.map-2.2.18
cp -f ./arch/i386/boot/bzImage /boot/vmlinuz-2.2.18

# nacteni lila
/sbin/lilo

Jinak mrproper je dobré použít po tom co došlo k nějaké chybě, smaže vše.
clean nechá na pokoji původní nastavení. Jinak nastavení se ukládá do souboru:
/usr/src/linux/.config

Jinak v lilu musíme mět správný odkaz na nové jádro a taktéž upravit řádky
začínající cp -f .... podle svého jádra.
Dále v RH 7.0 se jádro překládá jiným překladačem nezapomeň !

> V howto jsem se docetl o souboru /usr/src/linux/arch/i386/config.in. Je to
> soubor s originalni konfiguraci, ze ktere je vytvoreno soucasne jadro a ze
> ktere cte 'make config (menuconfig)' nastaveni?

Ne nastavení se čte z /usr/src/linux/.config

> A jeste jednu vec, je mozny natahovat tento ovladac jenom jako modul jadra?
> Na serveru penguin.cz - hardware, je instalace teto karty popsana s
> konfiguraci driveru primo do jadra.

Pokud chceš něco přeložit jako modul musíš místo Y zmáčknout M.
U všech voleb to nejde.

> Diky
>
> Martin Beran

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.