true type fonty

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pátek Únor 23 14:08:27 CET 2001

On Fri, 23 Feb 2001 13:26:01 +0100, you wrote:

>odpovi na to nekdo?
To nezní vůbec hezky takhle si "vydupávat" odpověď (alespoň to tak
vypadá)

Fonty musí jít přes fontserver (man xfs). To je v Red Hat od verze 6.0
default.

Ten se startuje z /etc/rc.d/init.d/xfs - doporučuji prohlédnout.
Tam se člověk dozví že se zeptá programu chkfontpath, který mu
řekne, ve kterých adresářích se ty fonty nachází. Jak je vidět dál
pokud najde nové fonty vytvoří pro ně potřebné soubory (fonts.dir,
fonts.scale). A navíc je zde napsáno, že rozumí i TrueType fontům

Je tedy potřeba nakopírovat potřebné fonty do příslušného adresáře
(třeba někam do /usr/share/fonts/). Pak je třeba říct xfs, že přibyl
nový adresář s fonty. Asi pomocí toho chkfontpath se to zapíše i do
konfiguračního souboru pro xfs (/etc/X11/fs/config)

--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15