swat - cesky

Neděle Únor 25 21:48:27 CET 2001

On Fri, 23 Feb 2001, Tomas Srb wrote:

> Dovolil jsem si do samby dodelat obnovu smazanych souboru. Definitivni
> odstranovani souboru nebo obnovovani nechtene smazanych souboru delam pres
> dalsi stranku doplnenou do programu swat. Protoze nekteri nasi uzivatele
> neumeji anglicky, snazim se muj doplnek pocestit, se zachovanim anglicke
> verze. Bohuzel, swat se spousti z inetd a nema nastavene promenne LANG ani
> LC_ALL. Co s tim mohu delat ?  Psat si do vlastniho konfiguraku v jakem
> jazyce chci komunikovat se mi moc nechce - chtel jsem vyuzit reseni gettext
> z czech-howto.

Podivejte se do souboru /etc/init.d/xinetd, tam se LC_ALL nastavuje na C.
Pridal jsem to tam ja, protoze to bylo nejjednodussi reseni, jak prinutit
FTP demona, aby nevypisoval adresare lokalizovane.

Je to hack, ale alespon funguje pristup na FTP skrz MC, Netscape a dalsi
nastroje, ktere parsuji vystup FTP demona (a nepredpokladaji, ze tam budou
ceske preklady).

Asi by se to melo opravit systematicteji, ale pred vydanim distribuce na
to nebyl cas.