Red Hat 6.2 - moduly

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Leden 4 18:46:24 CET 2001

On Thu, 4 Jan 2001, Radim Hudec wrote:

> Kde najdu moduly sd-mod, sr-mod a scsi-mod ?
> Dekuji

/lib/modules/verze_jádra/......

Jinak moduly jsou soubory "modul.o" a o žádných "soubor-mod" nevím,
samozřejmě ty ovladače musí být přeložené jako moduly, potom jsou v tom
adresáři, nebo mohou být přímo v jádře, potom je nikde na HD nenajdete,
anebo nemusí být vůbec přeložené, potom se takové zařízení vůbec nedá
použít.

PS. SCSI je normálně v jádře - pokud jsi si ho nepřekládal sám.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.