instalace redhat 7 - navrh na zkraceni image souboru

Pátek Leden 12 17:22:40 CET 2001

On Fri, 12 Jan 2001, Jan Kasprzak wrote:

> 	Nojo, jenomze pak by clovek musel mit misto na disku, aby to
> mohl zase rozbalit. Ja myslim, ze je lepsi tam dat ISO nekomprimovane.
> Co si mysli Milan Kerslager?

Hmm. Ja jsem to nikdy nezkousel a docela me to prekvapilo (protoze vetsina
jsou RPM a ty jsou uz gzipovane (bez hlavicky). Principielne neverim, ze
by se *.gz image dal namountovat pres loopback (coz vyuzivame), takze bych
tam leda tak soupnul dalsi image z koncovkou *.gz (zipovane).

Jeste bych se poohlednul po bzipu pro DOS/Windows a udelal bych to radsi
tim bzip2 (bude nejspise lepsi vysledek), kdyz nad tim tak uvazuju.

Jeste nejaky napad?

--
                        Milan Kerslager