instalace redhat 7 - navrh na zkraceni image souboru

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pondělí Leden 15 15:30:14 CET 2001

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek <janousek na fonet.cz> wrote:
> ,
>
>         Jak kdo, nekteri ISP, kteri jednou pres TS na linuxu ani o kompresi nic
> nevi..;-) (A Linuxove PPP pokud to ma v patricnych modulech dela
> kompresi defaultne...;-)

Je tu ale take prakticka stranka. Cesti provideri nejsou zrovna povolni
podporovat kompresi, protoze ta jejich site jeste vice zatezuje a oni maji
casto problemy uz se soucasnym zatizenim.

S pozdravem

Mila Kuchta

P.S.: Jestli znate jedinneho ceskeho providera jenz poskytuje pripojeni zdarma
s kompresi, tak neskrblete a dejte vedet:-), ale obavam se ze nikoho nenajdete.