Re: RH7Cz-startx

Pondělí Leden 15 20:20:09 CET 2001

On Sun, 14 Jan 2001, Stanislav Rusman wrote:

> mam obdobnz problem, nainstaloval jsem RH7,0 bez problemu, a potom na
> stejne masine jsem zkousel instalovat RH 7.0CZ z vypalcd a pri
> naskoceni mi to hodi stejnou hlasku a pri strtx mi to hlasi ze nelze
> zavest modul pcidata a do X se proste nedostanu. Podotykam ze pri
> instalaci original RH7.0 tktez z vypalcd tyto problemy nebyly. musim
> zkompilovat nove jadro_?

XFree86 je v CZ verzi uplne stejne, jako v originale. Na prvni pohled to
vypada, ze vypalcd distribuuje nejak poskozenou distribuci, coz by bylo
trestuhodne, zejmena kdyz je k dispozici ISO image s MD5 kontrolnim
souctem (ja jsem podobne problemy u sebe nepozoroval).

Provedte prosim kontrolu integrity CD-ROM podle meho predchoziho mailu.