StarOffice

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Úterý Leden 16 09:55:11 CET 2001

> Odesláno kým:     Ivo.Panacek na jlabs.cz

> Ahoj vespolek,

> konecne jsem si stahl src.rpm od SuSE a prave jsem
> dokoncil upravu pro RedHat 7.0 CZ. Zmeny jsou nasledujici:

> 1. nazev baliku zmenen z so_czech na StarOffice
> 2. v souboru sofc zmenena cesta k sed z /usr/bin na /bin
> 3. upraven obsah spec tak, aby rpm mohl delat
>   i obycejny uzivatel (odstraneno chown root)
> 4. pridany ceske Group a Summary a anglicke description
> 5. Group zmeneno z Applications/Productivity na Applications/Editors
> 6. odstraneno Requires: java a xfntscl2
> 7. odstraneno Provides: a Conflicts:
> [...]

Zdravim
Puvodni StarOffice 5.2 (pro Linux), tedy ta od SUN, pridavala sve menu do
standardniho X-menu (nevim presne, jak se ta polozka jmenuje). Napr. v KDE
je ji videt v polozce "Osobni", pod niz se pak nachazi menu StarOffice.
Zkousel jsem pro RH 6.2 CZ a RH 7.0 CZ.

Michal Vymazal