RH 7.0 CZ a i810

Martin Vlcek vlcek na sloup.upol.cz
Čtvrtek Leden 18 09:36:00 CET 2001

trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote:

> A mohl by jste mi øíci jakou instalaci jste zvolil?(KDE,GNOME,textová,atd.)A zda
> jste mìl mo¾nost pøi instalaci zvolenou konfiguraci X?Já tu mo¾nost nemìl.S díky
> RT
>
> Martin Vlcek <vlcek na sloup.upol.cz> on 18.01.2001 08:34:56
>
> Odpovìzte prosím  -  redhat-cz na linux.cz

Instalaci jsem zvolil vlastni s rucnim vyberem balicku, neistaluji GNOME, pouze
KDE,
ale to by nemelo mit preci zadny vliv.
Pri instalaci byla graficka karta rozpoznana ale moznost konfigurace X behem
instalace nebyla. Pouze zatrhnuti nastaveni prihlasovani v grafice a typ monitoru.
Po nabootovani X-ka tedy najely v maximalnim rozliseni tusim 1600x1200.
Bitovou hloubku netusim. Takze jsem pomoci Xconfiguratoru zmenil nastaveni
a je to OK.

Martin Vlcek