RH7 nevidi 1024MB pameti

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Leden 24 17:25:40 CET 2001

On Wed, Jan 24, 2001 at 03:20:09PM +0100, Míla Kuchta wrote:

> Ja uz se dival:-).
>
> Pokud jsem to dobre pochopil, tak co je nad 3G to se nepreklada
> (mm_stuct) a co je do tak se zene pres vm_area_stuct.

Tedy abych rekl pravdu, tak pokud jde o x86 tak je to asi jeste jinak.
Obecne rozhrani pro spravu pameti by memu minulemu dojmu docela odpovidalo,
ale kdyz jsem se koukal na intel-specific kod tak tam nic takoveho nebylo.
Alpha tam na treba neco takoveho,

#ifdef USE_48_BIT_KSEG
#define PAGE_OFFSET     0xffff800000000000
#else
#define PAGE_OFFSET     0xfffffc0000000000
#endif

ale ta zase nema fyzicky adresovaci rezim. Intel zase nerozdeluje pametovy
prostor, takze je mu tato segmentace na prd. Z toho soudim, ze intely
pouzivaji v rezimu jadra (fyzickem adresovacim rezimu) fyzicke adresy
a v userspace si je nechaj prekladat procesorem.

S pozdravem

Mila Kuchta