E-mail klient

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Pondělí Leden 29 08:39:39 CET 2001

> Od:     Trnka_Radek/4212A/ETE/CEZ na mail.cez.cz 28.01.2001 21:55:11
>
> Dobrý den
> Mohl by mi prosím někdo poradit dobrého e-mailového klienta pro RH (kromě
> těch co jsou ve standartní distribuci) chodící v X-kách?Nejlépe něco na
> způsob Lotus Notes.Díky.S pozdravem RT

Zdravim kolegu ve zbrani (Klient Lotus Notes pod Linux)

Tak tedy. Klient Lotus Notes pod Linux zatim neni. Lotus chysta pouze tzv.
"Shimmer" coz je server, umoznujici existenci tzv. tenkych klientu (www
prohlizec), kteri budou moci pristupovat k Lotus rozhrani. Samotne Domino
jiz pod Linuxem je.
Zkuste Mozillu (www.mozilla.org). Posledni nightbuild nevypadal spatne.

Michal Vymazal