Kmail

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Leden 29 10:31:11 CET 2001

KMail chybně zobrazuje češtinu v mailech zobrazených jako HTML. Pokud
vypnete přepínač Upřednostňovat HTML před čistým textem, zobrazí se
zpráva správně, leč bez formátování... Chybně zůstává zobrazování
češtiny v hlavičce mailu (odesílatel, příjemce, předmět).

Adresář kontaktů a Organizer mají problémy s češtinou výrazně větší,
neboť znaky nenacházející se v ISO8859-1 uloží nekorektně. V nich zatím
nezbývá, než se háčkovaným písmenům vyhnout...:( A přesto je používám ;)

Slávek.