Fonty a acroread v RH 7.0

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pondělí Leden 29 23:12:56 CET 2001

Radek.Vybiral na vsb.cz wrote:

> Reseni existuje, je docela proste, ostatne jako kazde reseni v Unixu :)

Proto mame radi UNIX.

> Tato hlaska je z vetsi casti zpusobena tim, ze je nastavena promenna
> prostredi LANG na jinou hodnotu nez standardne C. Takze resenim, ktere
> funguje, je bud pouzit jiny prohlizec pdf nebo zadat nasledujici prikaz:
>
> LANG=C acroread muj_dokument.pdf

V praxi overeno ze to neni uplne pravda. Musi byt nastavena a nebo zrusena
promena LC_ALL

unset LC_ALL
acroreader muj_dokument.pdf

Pote mi tvuj navod zacal fungovat, jinak jsem mohl manipulovat s promenou
LANG jak jsem chtel, ale pokud obsahoval LC_ALL cs_CZ.ISO-8859-2 tak
AcrobatReader nadale schovaval pismenka a vyhazoval chybkovou hlasu.

Snek