Fw: RH 7.1 Cz - tisk

Zdenek Kral zdenek.kral na iol.cz
Pondělí Červenec 2 22:17:35 CEST 2001

----- Original Message -----
From: "Rudolf Ulc" <Rudolf.Ulc na oku-st.cz>
To: <zdenek.kral na iol.cz>
Sent: Monday, July 02, 2001 7:56 AM
Subject: Re: RH 7.1 Cz - tisk

Dobrý den

>V archivu konference  jsem nasel Vas prispevek k tisku
>na LQ-570+. Pisete, ze mimo uziti a2ps Vam jede tisk
>bez problemu.Mam trochu odlisny problem a to, ze mi
>nejede holy tisk z konzole pod RH 7.1 Cz.
>Mohu se vas zeptat jake mate zadane parametry v radku
>TEXTfilter v prislusnem adresari dane tiskarny, napr.

>/var/spool/lpd/Vase tiskarna/mf.cfg ??

>Dekuji za odpoved.     Zdenek Kral   zdenek.kral na iol.cz

Asi jste si špatně přečetl můj příspěvek, píši tam, cituji:

"Používal jsem a2ps na RH 6.2 bez problémů k tisku txt souborů na tiskárně
LQ-570+."
                       ------------

Problém a2ps a českého tisku jsme už vyřešil - na vině jsou patche pro
japonštinu - ty se
musí vyhodit a a2ps znovu přeložit.

Jinak k holému tisku na RH 7.1 - ačkoli jsem autorem řešení pro RH 6.2 v
Czech Howto,
do této doby jsem řašení pro RH 7.1 nenalezl. Jediné fungující řešení je
použít místo

lpr jméno_souboru      něco jako

cstocs il2 pc2 < jméno_suboru | lpr        místo cstocs lze použít recode

Pškný den

Ing.Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz