tetex v RedHat 7.1 CZ netiskne

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Červenec 13 10:51:15 CEST 2001

Ahoj,

narazil jsem na problem, nelze tisknout primo dvi soubory, leda az pres
ps. Po chvili hledani jsem nasel problem: pro novy printconf tam chybi
dvi->ps filter, ktery v originalnim baliku tetex-dvips je.

Udelal jsem si vlastni, ale pro nove uzivatele by to mohl byt problem.

Navrhuji upgrade tetex-dvips anebo to udelat jako extra balik (jsou to
dva soubory, filter a testovaci stranka), aby nebylo potreba balit
znovu cely tetex.
Jedna se o soubory:

tetex-dvips-1.0.7-15.i386.txt:/usr/share/printconf/mf_rules/mf40-tetex_filters
tetex-dvips-1.0.7-15.i386.txt:/usr/share/printconf/tests/testpage.dvi

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz, Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz