Problem s bootem

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pátek Červenec 20 09:48:39 CEST 2001

On Wed, 18 Jul 2001 15:23:18 +0200, you wrote:

>Tady je ten soubor - pridal jsem lba32, ale nevim, kam. takhle to bylo
>neuspesne.

A pustil jste znovu lilo? Aby lilo nainstalovalo?

Pokud pustíte lilo -t -v vypíše se co bude dělat.
To -v znamená verbose (česky buď ukecaný). Čím víc těch -v napíšete
tím víc bude ukecaný.

Ještě k druhému mailu - nedalo mi to ;-)
>(trosku mi to 'srazilo' mineni o linuxu, kdyz by takhle pouzival biosi
>inty.)
On se zavaděč (což ještě ani není linux) musí dozvědět, kde to fyzicky
na disku je. A v tom se musí spolehnout na BIOS, protože nikdo jiný mu
to říct nemůže. Ale pak, až dostane řízení jádro, jak někdo hezky
řekl: "Za sebou spálí všechny mosty" a všechno si už očuchá a dělá po
svém.

--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15