Ovladac pro CD ROM na Adaptec 15xx ?

Neděle Červenec 22 12:21:10 CEST 2001

On Thu, 19 Jul 2001, Milan Kučera wrote:

> Pokousim se instalovat RH70cz na starsi Compaq (rocnik '94!)  s SCSI
> CD ROM s radicem Adaptec 15xx (myslim, ze presne je to 1510 nebo
> 1540). Ve standardnim Setupu se nabizi pouze Adaptecy 27xx a vyssi,
> ktere to samozrejme nebere.

Linuxove jadro ma standardne moduly aha1542 a aha152x. Pokud nejsou na
zakladni diskete, pouzijte driver disk:

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/redhat-cz/7.0/disks/disk1/images/drivers.img

Jak pouzit driver disk se doctete v originanim manualu nebo v uvodni prvni
textove obrazovce pri bootu z CD-ROM (res. z diskety) pri zahajeni
instalace.