Paleni *.iso souboru

MUDr. Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Neděle Červenec 22 18:06:53 CEST 2001

Diky, vyzkousim, dam vedet. To ale budu muset palit ve W2k.
Daktari

Old:-----Original Message-----
Old:From: Milan Kerslager [mailto:milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz]
Old:Sent: Sunday, July 22, 2001 1:22 PM
Old:To: redhat-cz na linux.cz
Old:Subject: Re: Paleni *.iso souboru
Old: