xfs dead but subsystem locked

Vladimír Volčko volcko na spoje.sous.cz
Pondělí Červenec 23 09:57:25 CEST 2001

Dobry den!!!
    Stala se mi takova neprijemna vec ... zemrel mi xfs. Pri startu X dostavan hlasku:
unable to find font path "unix :7100"  (pisu to z hlavy takze to neni 100%)

kduz dam:
xfs status  ... dostavam xfs dead but subsystem locked
xfs start ... [OK]
xfs stop ... failed

Kdyz tuto cestu v xf86configu vyremuji X  nabehnou ... ale s pozmenenymi fonty (neni samozrejme problem fonty zmenit).Ale me by stejne zajimalo
jak dat situaci zpet doporadku :-)

Predtim nez tato situace nastala jsem menil fonty v konquerorovi a kdyz sem chtel ukoncit X tak zatuhli ... pomohlo jen ctrl + alt + backspace
a od te doby nastaly problemy popisovane vyse. Nesetkal jste se nekdo stim? Respektive nevite nekdo jak na to?

         s pozdravem Vladimir Volcko

PS: distribuce je RH 7.0 CZ, KDE2.1, 2.4.6