xfs dead but subsystem locked -vyreseno

Úterý Červenec 24 16:36:27 CEST 2001

On Tue, 24 Jul 2001, Vladimír Volčko wrote:

> To vse jsem samozrejme zkusil ... vsechno bezvysledne, pomohla az
> modifikace v /etc/rc.d/init.d/xfs
> zmena radku  "daemon xfs -droppriv   -daemon" na radek:
>  "/usr/bin/X11/xfs -config /etc/X11/fs/config -port 7100 -daemon"

V konfiguracnim souboru /etc/X11/fs/config si doplnte radku

port = 7100

a zakomentujte radek s:

no-listen = tcp

Pak nebudete muset modifikovat startovaci skript (coz je neprijemne pri
aktualizaci systemu nebo prislusne komponenty).

V konf. souboru pro XFree86 musite uvest:

FontPath  "unix/:7100"

protoze kdyz tam budete mit:

FontPath "tcp/jmeno.stroje.cz:7100"

tak to nepoleze pres unixovy socket, ale pres TCP/IP.