OT: GSM & GNU/Linux

Václav Kramář vaclav.kramar na worldonline.cz
Pondělí Červenec 30 10:09:32 CEST 2001

On Tue, Jul 31, 2001 at 09:22:19AM +0200, Michal Krause wrote:
> Zkuste gsmlib (http://www.pxh.de/fs/gsmlib/). Je to obecna knihovna pro
> praci s GSM pristroji plus nekolik cmdline utilitek.

Díky. Je to jediné, co jsem zatím našel, bohužel se mi zatím nedaří přeložit RPMko.

--

Václav Kramář

email:   vaclav.kramar na worldonline.cz
GSM:     +420 777 308 930
         vkramar na mujoskar.cz
web:     http://kramar.zde.cz
         http://www.samuel.cz/~vaclav_kramar