argumenty

David Hromádka davidsoft na volny.cz
Neděle Červen 3 19:35:44 CEST 2001

Přeložil jsem onu stránku pomocí PC Translatoru 2001 a vyšlo mi:

Více informací o nových rysech červeného klobouku Linux 7.1
instalační program Enhancements
grafické Kickstart uspořádání:
 Grafický interface pro vytvoření kopnutí-začít uspořádání, dovolující
zvyku, bez dozoru instalace být vytvořil.
Nová bezpečnost rysy:
Nejvíce sítě rysy jsou liknavé mimo během instalace.
Přepážka protipožární uspořádání:
Pro přidanou bezpečnost, vy můžete nyní konfigurovat přepážku protipožární
jako součást vašeho systému instalace. Zvolit dvě úrovně bezpečnosti, právě
tak jako výběr které/ho běžný systém služby měl by být dovolil nebo
nepovolený standardně.
Nový laptop instalace třída:
Laptop uživatelé bude schopen snadno instalují a konfigurovat jejich stroje.
Disk Druid Improvements:
Disk Druid nyní objeví rozdělení stolu neslučitelnosti, jako rozdělení který
ne- neskončí na válec hranice.
X Configurator:
Uspořádání vašeho X okna systém během instalace je více důkladný. Z výběru
vašeho monitoru a jeho správného nastavení, zobrazovacímu adaptéru sondování
montér zahrnuje zlepšený test třídírny a lepší odhalení video paměti. Široká
různorodost 3DFX karet byla přidaná k seznamu karty podporující zrychlený 3D
grafika.
Jazyk výběr:
to je nyní možné nainstalovat jeden jazyk, ale blíže určí že systém operovat
v dalším jazyce po instalaci.
2.4 jádro
velká paměť:
 2.4 jádro podporuje až 64GB RAM
zlepšilo SMP:
2.4 jádro je optimalizované pro stroje s až 8 procesory
Filesystem rysy:
Rewritten VFS použít jen jednotlivý cache namísto dvojný cache, a umožní
velkému souboru podpora
zvýšené zařízení podpora:
Lepší podpora pro širší různorodost zařízení a zlepšené USB podpory
vytváření sítě rysy:
Lepší vytváření sítě výkon na počítač s více procesory stroje
USB podpora:
 2.4 jádro poskytne červený klobouk Linux s podporou pro "horký-ucpaný" nebo
odstranitelná zařízení jako CD-ROM MECHANIKA, Zip řídí, kamery, tiskárny,
snímací zařízení a mnoho jiných periferních zařízení.
Noví & aktualizovaný řidičové:
Mnoho řidičů je nové červenému klobouku Linux 7.1, nebo byla aktualizace
následkem změnit 2.4-založené jádro. Noví řidičové zahrnou:
Aktualizovaný Adaptec AIC7XXX SCSI řidič
IEEE1394 (FireWireTM) podsystém
Adaptec hvězda-oheň vězení éter-síť
Aironet 802.11 WiFI éter-síť
národní polovodič DP83810 éter-síť
ATM podsystém a různí ATM řidičové
DECNET podsystém
Cyclom 2X, DEFEA, a DEFPA FDDI
IPV6 podpora
NFS verze 3
iptables, zlepšená přepážka protipožární nosnice
Maestro3 zvuk
bcm5700
SMOKINGU Web server 2.0:
Jeden z nejrychlejší Webu servery na světě.
Zvýšit bezpečnost
SSL podpora ve více aplikací, včetně spojuje, slrn, OpenLDAP a sosna 4.33
zvětšilo přepážku protipožární schopnosti s iptables
novým grafickým uspořádáním nástroje
apač uspořádání pracovní nástroj -- apacheconf:
Pomáhá zvládat virtuální hostitele v inteligentní módě
VÁZAT uspořádání pracovní nástroj -- bindconf:
Dělá DNS uspořádání snadnější
tisk uspořádání pracovní nástroj -- printconf:
Podporuje nad 500 tiskárnami
měřitelná architektura
aktualizace staré systémy konfigurují s tisk-pracovní nástrojem
aktualizace jaderník prvky soustavy
 následující větší prvky soustavy byly aktualizace červeně klobouk Linux
7.1:
gcc 2.96-RH
nenucený 2.2.2
SKŘÍTEK 1.2
KDE 2.1
XFREE86 4.0.3
Mozilla
Netscape 4.76

"Miroslav Petricek" <mirek na petricek.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20010419192942.A1154 na stavos.cz...