Re: Čeština PostgreSQL, PHP, RH6.2cz

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Čtvrtek Červen 7 13:04:32 CEST 2001

On Thu, 7 Jun 2001 12:14:36 +0200, you wrote:

>Ha, takže tato stupidní věc funguje. Pokud přepíšu HTML kód na ISO-
>8859-2 a nenastavuji CLIENT ENCODING='WIN1250' pak SELECT funguje
>zcela bez problému. Zjevně to, opět, dokazuje na nějakou chybku v php
>nebo v serveru Apache (nebo v nastavení). Pokud by někdo věděl o
>nějakém jepším řešení, dejte mi prosím vědět.

Jakou chybku? Copak to nefunguje tak jak potřebujete?

>Domnívám se, proto že jde o problém php. Na všech HTML stránkách mám
>napsáno <META http-equiv="Content-Type" content="text/html;
>charset=windows-1250">
Nejsem si úplně jist, ale ono není až tak důležité co je v hlavičce
html dokumentu, jako to co si v hlavičkách vymění www klient s www
serverem. Ale to už se pouštím na tenký led a hlavně už je to
off-topic. Doporučuji se přesunout do cz.net.www nebo soukromě.
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15