ISO image

Milos Masopust mmaso na transoft.cz
Čtvrtek Červen 7 13:15:45 CEST 2001

Pokud pouzijete napr. program Nero 4.x nebo 5.x (www.ahead.de), tak
Vam to bude zarucene fungovat. Musite pouze zvolit polozku v menu
"Burn image". Sam takto vypaluji CD Linuxu a bez problemu. Navic Nero
lze stahnout jako Trial a s omezenim rychlosti vypalovat.

S tim vyextrahovanim souboru z isa je trochu problem. Respektive
problem je s nazvy souboru, ktere jsou delsi nez 8.3 znaku. Windows
pouziva specifikaci Joilet a Linix RockRidge. Vzajemne jsou tyto
specifikace neslucitelne. Proto radeji vypalujte iso. Navic iso je
bootovatelne...

M.Masopust