ISO image

Vaclav Kulstejn vk na vosrk.cz
Čtvrtek Červen 7 13:39:00 CEST 2001

        Dobry den,
ja jsem mel take s vypalovanim RH 7.1cz trochu problemy
a dosud nevim cim to bylo zpusobeno. Stahnul jsem oba
ISO image, md5sum byl v poradku. Prvni CD jsem vypalil
bez problemu, ale druhe skoncilo s chybou nekde na konci.
Pak jsem to zkousel jeste jinde s jinym programem a totez.
Z takto vypalenych CD jsem ale instaloval RH jiz nekolikrat
a bez problemu. Po vypaleni jsem jeste kontroloval md5sum
jednotlivych souboru a vse bylo take v poradku.

Jenom jeste dotaz, jak provedu vyse zminenou kontrolu
jednotlivych souboru programem md5sum pod Windows? Tam
mi to totiz ukazovalo temer kazdy soubor chybny, kdezto
kdyz totez provedu v Linuxu bylo vse OK!

         Zdravi  Vaclav Kulstejn