emulace scsi

Míra Koštel alfred na uek.cas.cz
Pondělí Červen 11 10:25:50 CEST 2001

Zdravim ,
chci se zeptat jekym zpusobem rozbehnout emulaci ide CD-RW jako SCSI. Zkousel jsem to v RedHatu 7.0. Bootuji pomoci programu loadlin. Jadro mam nove zkompilovane verze 2.4.2 a je v nem zapnuta jak podpora emulace tak i zarizeni scsi generic. V manualu k cdrecord jsem nasel, ze se musi bootovat s parametrem:
hdx=ide-scsi
To nefungovalo. V napovede kernelu byla u polozky emulace scsi zarizeni zminka, ze zmineny parametr zni:
hdx=scsi
Ani to nefungovalo.
Proste system nabehne s vypalovackou jako IDE zarizeni, muzu z ni cist ale nepalit, protoze ji cdrecord nenajde.
Jo, jedna se o IDE vypalovacku TEAC ATAPI 4x4x32 W54E.

Diky za kazdou radu
Mira Kostel