SAMBA a soubor lmhosts

Jan Chyský chysky na volny.cz
Pátek Červen 15 21:06:20 CEST 2001

Dobrý den,

Mam nastavenou Sambu na prihlasovani do domeny. Vsechno zatim fungovalo
podle mych predstav az na nasledujici. Jakmile se objevil prihlasovaci
dialog se tremi policky (ve windows) JMENO, HESLO, DOMENA, po korektnim
vyplneni se pocitac do samby prihlasil treba az na popaty. Po odklepnuti OK
to psalo, ze zadny domenovy server neoveril moje heslo. Pritom jsem to nijak
nemenil, nekolikrat po teto hlasce odklepnul a treba na popaty se to
podarilo prihlasit. Koukal jsem do smb.log a nasel chybu "Gethostbyaddr
failed for 192.168.2.128 (to je muj windowsacky pocitac)". Koukal jsem tedy
znovu do konfiguraku tykajici se Samby a nasel soubor lmhosts. Vepsal jsem
do nej "192.168.2.128    honza", restartnul Sambu a funguje to zatim OK. K
cemu je tedy soubor lmhosts? Proc to slo treba na popaty? To musim vsechny
pocitace vepisovat do tohoto souboru? Co kdybych jich mel na siti treba 100?

--

Dekuji za odpovedi a zustavam s pozdravem,
Jan Chyský