Pripojeni k NT Serveru a neco navic

Úterý Červen 19 11:00:58 CEST 2001

On Mon, 18 Jun 2001, Tomas Kundrat wrote:

> Potrebuju se pripojit z RH7.1 na NT server 4 kde mam domovsky adresar a praci.
> Tusim ze k tomu existuje demon Samba (smdn nmbd nebo tak nejak) a na
> konfiguraci ne uplne vseho Swar ktery bezi na Localhost:901
> me znalosti anglictiny nejsou taky zrovna velke a tak nejsem schopen se
> pripojit k disku natoz k tiskarne kreta je na jinem WINpoci v siti
>
> Muze te mi s tiim nekdo hoodne podrobne poradit?? PROSIIM

Prectete si aspon dokumentaci, kterou mate na CD (originalni prirucky od
RH) nebo nejakou ceskou knihu.

smbclient -L stroj_s_nt
mount -t smbfs -o volba1=x,volba2=Y //stroj_s_NT/nazev_share

Volby se dozvite napriklad z: smbmount --help

> Druha malickost ktera mne uz trapi mnohem min zni: je mozno presvetcit
> WindowMakera v RH7.1 aby komunikoval cesky po nastaveni klasickych fontu jsem
> se dival a i locales mam nastavene na cs_CZ co s tiim??.

Czech-HOWTO: http://www.penguin.cz/czech-howto/

Archiv konference linux na linux.cz.