Scanner

podivinsky podivinsky na unet.cz
Úterý Červen 19 17:26:21 CEST 2001

Dne pá 15. ?erven 2001 14:10 jste napsal(a):

> Potrebujete SANE (Scanner Access Now Easy, soucast RH 7.x):
>
> http://www.mostang.com/sane/

Diky za radu. Nainstaloval jsem SANE( 3.soubory:
sane-backends-CVS-2001-06-10, sane-frontends-CVS-2001-06-10, xsane-0.78) a
mam sice moznost spustit file:/usr/local/share/sane/xsane/nejaky
soubor(electric eyes a podobne), ale: pak uz "koncim", nejsem schopen genius
scanner Colorpage HR-5 prinusit se objevit v nabidce.
Je nutne jej nejak predtim namountovat? X-CD-Roast jej pritom jako SCSI
detekuje.
Zde jsem se zasekl.
Dekuji za pomoc- howto etc.

--