OT: Help Linux

Michal Hudák hudak na mail.cz
Pondělí Červen 25 08:36:37 CEST 2001

Omlouvam se za OT ale nejak ten Linux nejsem schopen ukrotit. Cetba nanualu
a dokumentace nepomaha. Potřeboval bych rozchodit nektere zakladni
internetove služby na Linux serveru. Jedna se o Mail server (asi nejlepe
sendmail), www server (správa, uchození PHP, Java {,FrontPage extenze?} ),
FTP server, firewall. Linux uz je nainstalován na PC a je pripojen
mikrovlnou k internetu (realna IP adresa) a dalsi sitovkou do lokalni site.
Pokud by se nasel nekdo z Brna, kdo by mi za rozumny peniz venoval odpoledne
(dopoledne,vecer  nebo rano :-) tak se mi prosim ozvete na mail max na mail.cz
.

P.S. Je tam nainstalovan SuSE linux 6.4, ale konfigurace bude asi hodne
podobna (stejna) s RedHatem.

Vsem se jeste jednou omlouvam za OT!

            Michal Hudak