Chybka/nekompatibilita v rc.sysinit

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pátek Březen 2 08:03:34 CET 2001

Dobry den preji,
vcera jsem si udelal osobni rekord v instalaci Linuxu - cca 6 hod.
Instalace RH7.0cz probehla bez problemu, ale po startu se Linux UPLNE
kousnul (bez jakehokoliv chyboveho vystupu na obrazovku). Posledni prikaz
co se vykonal byl Enabling swap space: OK. Pote to uplne vytuhlo.
Chybu jsem hledal pomerne dlouho a nakonec jsem zjistil, ze stacilo
zakomentovat tyto radky v /etc/rc.sysinit:

# Load agpgart here. This is a hack, and will probably go away soon.
if grep "driver: agpgart" /etc/sysconfig/hwconf >/dev/null 2>&1 ; then
       modprobe agpgart >/dev/null 2>&1
fi

Mohl by prosim nekdo vysvetlit, "co maji tyto radky na starosti" a
pripadne napsat RedHatum o teto chybce?

Konfigurace serveru:
HP E60-PII 400MHz, 64 MB RAM, garf. karta ATI, onboard SCSI, HDD SCSI,
CDROM, magnetooptika, onboard sitovka EEPRO.

Kdyz jsem na stejny server instaloval pred cca 3/4 rokem RH6.2 vse
probehlo zcela bez problemu.

			S pozdravem Tomas Valousek

--
---