Jaky modem?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Březen 2 19:17:26 CET 2001

On Fri, 2 Mar 2001, Petr Šobáň wrote:

> V jádře 2.2.18 nějaká podpora usb je a modem jsem tam viděl, ale
> nepoužívám to takže nevím.

Nechci strasit, ale jadro sice podporuje USB modemy, ale musi to byt
skutecne modemy, jen s jinym zpusobem pripojeni. Dneska ale jsou v
obchodech spise USB winmodemy. Treba Well USB neuchodite ani za nic.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.