Chybka/nekompatibilita v rc.sysinit

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Březen 2 19:21:37 CET 2001

On Fri, 2 Mar 2001, Tomas Valousek wrote:

> Dobry den preji,
> vcera jsem si udelal osobni rekord v instalaci Linuxu - cca 6 hod.
> Instalace RH7.0cz probehla bez problemu, ale po startu se Linux UPLNE
> kousnul (bez jakehokoliv chyboveho vystupu na obrazovku). Posledni prikaz
> co se vykonal byl Enabling swap space: OK. Pote to uplne vytuhlo.
> Chybu jsem hledal pomerne dlouho a nakonec jsem zjistil, ze stacilo
> zakomentovat tyto radky v /etc/rc.sysinit:
>
> # Load agpgart here. This is a hack, and will probably go away soon.
> if grep "driver: agpgart" /etc/sysconfig/hwconf >/dev/null 2>&1 ; then
> [...]

Ten modul je potreba pro graficke karty onboard, treba pro i810, i815 a
podobne. Nikdy jsem nevidel, ze by se na pocitaci, ktery nema potrebny
cipset seknul. Ja to mam presne takle na disklessech, protoze je dost
obtizne detekovat, jestli se ma modul pouzit nebo ne. Laduju ho proto
direktivne kazdemu s tim, ze kde se nechytne, tam se nechytne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví