PHP v Linuxu

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pátek Březen 16 08:17:31 CET 2001

On Fri, Mar 16, 2001 at 12:13:53AM +0100, Adam Paclt wrote:
> Zdravim..
>
> Tak MySQL jsem zdarne rozchodil. Nicmene narazil jsem na problem s
> PHP. Potreboval bych totiz, aby kazdy uzivatel, ktery si do sveho
> adresare se svymi WWW prezentacemi nahraje PHP scripty mohl tyto
> scripty pouzivat a nemuseli se nahrat do sdileneho adresare. Vim, ze
> se to nastavuje v php.ini, ale presne sem nevychytal jak..

IMHO nikoliv v php.ini, ale v httpd.conf. Proste to projdete a odkomentujte
radky:

EncodeContentType application/x-httpd-php3
AddType application/x-httpd-php .php .php3 .phtml

Pak jeste je prima pridat php do ``index'' souboru --- aby server nabidl
dokument browseru pri pozadavku typu http://kde/adresar/

DirectoryIndex index.php index.html index.htm index.shtml index.cgi index.txt index.php3

A pojdme to presunout do linux na linux.cz

--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz