Cgi -> gif, png

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Březen 26 14:16:34 CEST 2001

On Mon, 26 Mar 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Skutecne Vam ale vice asi nepomuzeme pokud nechapete jak vytvaret
> obrazky napr. pres gdlib, protoze vsechno ostatni je variace na toto
> tema.
Ja osobne sem neco zkousel s Perlem a GD.pm a musim rici, ze zacatky byli
opravdu tezke, ale da se to pochopit a naucit. Konkretne u knihovny GD mne
nejvice pomohly ty priklady co jsou soucasti RPM, z kterych se uci asi
nejlepe.

--
---
	Tomas -VALY- Valousek