parametry konfigurace u source packages

Úterý Březen 27 10:51:04 CEST 2001

On Fri, 23 Mar 2001, Libor Nenadál wrote:

> kdyz kompiluju zdrojove balicky pomoci rpm --rebuild, da se nejak zaridit,
> abych poslal nejake parametry pro ./configure?
>
> jde mi o to, ze chci mit Qt-2.2.4 s parametrem -xft
>
> nebo jinak: jaka je posloupnost prikazu, ktere dela rpm --rebuild?

V postate nainstaluje prislusny balicek (rpm -i balice.src.rpm, soubory se
objevi v /usr/src/redhat/{SPECS,SOURCE}) a pak provede sestaveni balicku
(rpm -ba /usr/src/redhat/SPECS/balicek.spec). Vysledne balicky pak najdete
v adresari /usr/src/redhat/RPMS/ a /usr/src/redhat/SRPMS/.

Predpis kompilace je ve SPEC souboru, tj. staci tento soubor prislusnym
zpusobem upravit.

Popis struktury SPEC souboru vychazel v Linuxovych novinach.

--
                        Milan Kerslager