OT: textový e-mail klient

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Březen 31 08:45:07 CEST 2001

On Sat, 31 Mar 2001 trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote:

> Dobrý den !
> Omlouvám se za silne OT ,ale potreboval bych radu ohledne textového klienta
> (nejlépe styl pine)
>  ,který umí pracovat bez fetchmailu,sendmailu,apod.Potrebuji aby umel
> vybrat a odeslat postu z
> jednoho uctu  pro  jednoho uzivatele,popr. pokud nejsem pripojen napsanou
> postu zaradit do adresáre a po
>  pripojeni odeslat.Nepotrebuji filtrování ,trideni apod.Poradite nekdo?Dá
> se to vubec.Dekuji.S pozdravem RT

Nevím zda se to dá pro pop3, ale co ten pine?
Pro odesílání jde v něm nastavit smtp server i klidně na druhé straně
republiky, a učty přes imap taky umí spravovat, a mel by umět i pop3 snad
toto nevím jistě toto jsem neskoušel.

Prostě mám počítač s názvem INTERNET na kterém mám smtp a imap schránky a
normálně k němu přistupuji z druhého kde mám pine nastaveno používat
ten INTERNET.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.