RedHat 7.0 & GeForce 2MX AGP

jwojtech na quick.cz jwojtech na quick.cz
Středa Květen 2 13:58:21 CEST 2001

Dobry den,

zakoupil jsem si distribuci Linuxu RedHat 7.0 od vydavatelstvi Computer Press.

Linux jsem nainstaloval pro moznost zkousek do velkeho "docasneho?" souboru na
disk C:

Ale po zacatku bootovani do Linuxu pocitac nenajede do grafickeho prostredi,
vyzaduje identifikaci a autentizaci ve znakovem rezimu.

Pri instalaci se mi nepovedlo asi uspesne nakonfigurovat grafickou kartu.
Nepomohla ani automaticka detekce, pri testu karty to hlasilo nejake chyby,
ktere se stale opakovaly.

Vlastnim grafickou kartu od MSI, typ MS-StarForce818 s TV-outem (GeForce 2MX,
AGP, 32MB SDRAM).

Muzete mi, prosim Vas, poradit ?

Dekuji. Wojtech.