FTP

Joy qwe na scnet.cz
Čtvrtek Květen 3 22:16:28 CEST 2001

Zdravim,

    presel jsem z RH 7 na RH 7.1 a nedari se Mi zprovoznit FTP bez proxy serveru. Server s R 7.1, 2 sitove karty, jedna mezinarodni IP, druha vnitrni IP (10.0.0.X) je tam MAQarada ... ale FTP mi pise PORT command selhal ... (pripojuji se na primo, bez proxy serveru) v Rh jsem to resil pridanim modprobe ip_masq_ftp a chodilo to, ale kdyz tento prikaz spustim v RH 7.1, oznami mi, ze modul nebyl nalezen a nepodarilo se Mi ho ani doinstalovat ani najit v zadnem balicku :(
Dale pouzivam bftpd (FTP server) a nedari se Mi povolit, aby mohli uzivatele prejmenovavat soubory na FTP.
Pokud nekdo vite, dejte vedet jak, prosim. Diky moc.

    S pozdravem Boruvka :)