Re: Re: RH7.1 - jak sehnat instalační CD u nás?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Květen 4 15:30:59 CEST 2001

> Rad bych to uvedl na spravnou miru.

Ja take.

> p. Benes si od nas zadna CD nekoupil, objednavka byla vracena. Jako duvod
> uvedl velke zpozdeni, ktere jsme meli ve vyrizovani na zacatku roku.

Duvodem bylo take vase krajne neseriozni jednani.

> Pravdou bylo, ze jsme meli proste organizacni problemy, necekali jsme
> takovy zajem, navic se k tomu presne podle Murphyho zakonu pridal problem
> s odeslou vypalovaci mechanikou.

11.1.   - prvni kontakt

16.1.   - objednavka 4 CD (za 496 Kc)
Na webu bylo uvedeno "..v nejkratsim moznem casovem useku vyridime."

24.1.   - nic neprislo, urgence

29.1.   - odpoved :
"... Vzhledem k mnoztsvi, ktere bylo objednano bude Vase objednavka
odeslana zitra."

8.2.    - stale nic neprislo, rusim objednavku

8.2.    - odpoved :
"Objednavka byla jiz sverena do opatrovani Ceske posty. ....
Zrusit svou objednavku muzete tedy tim, ze ji neprevezmete. "

16.2.   - zasilka dorazila, neprevzali jsme ji.

> Nyni je jiz vsechno zvladnuto, vyrizeni objednavek probiha do 5-7
> pracovnich dni.

Mate pravdu. Predtim jste to opravdu nezvladali. A nemyslim tim
technickou stranku.

Samozrejme dokazu pochoopit, ze se vyskytnou potize a ze neni mozne
dodrzet terminy apod. Ale krajne me irituje, pokud mi nekdo
(opakovane) lze.

A abych jen nekritizoval - nabizim zajemcum vypaleni RH7.1cz. Posilam
to postou jako balicek, penize mi muzete poslat na ucet nebo v
dopise, castku si urcite sami. Zatim jsem uspokojil jen par zajemcu,
takze odeslani zasilky je obvykle za 2 - 3 prac. dny.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s