RH7.1 - jak sehnat instalaèní CD

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Pátek Květen 11 18:46:34 CEST 2001

On Fri, 11 May 2001, Richard Jelinek wrote:

> Mate tam 10.5.101 - Y2K bug. A to uz dlouho. Na opravu snad zadnou
> kravu nepotrebujete ne? :-)

Nejak mi k tomuhle chybi predchozi prispevky.....

Krome toho kdyz uz jsme u bugu, tak nemate korektni znakovou sadu:

>From: Richard Jelinek <rj na suse.cz>
>Subject: Re: RH7.1 - jak sehnat =?iso-8859-1?Q?instala=E8n=ED?= CD
>Date: Fri, 11 May 2001 17:26:21 +0200
A tohle mi take nejake neni jasne.

Uz se tesim jak se bude predhanet RedHat se SuSE, konecne se nam ta
lokalizace trochu pohne. Schvalne kdo bude mit prvni ceskou mozillu :-))

Co se tyce citelnosti, tak me prispevky chodi bez tela uplne. Ale jen ty
pres news, kdyz jsem dostal mail primo (prave kvuli tomu, ze jsem si
stezoval na necitelnost) tak to bylo uplne OK :-((((

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.